Roermond – Sjtadsomroop Remunj heeft de eerste editie van het Sjtadsomroop Magazine gelanceerd. Deze introductie-uitgave is bedoeld als visitekaartje voor de stad en laat zien wie de omroep is, wat zij doet en wat zij kan.
In het magazine worden de kernwaarden van de omroep benoemd: onafhankelijkheid, herkenbaarheid, innovatie en betrokkenheid. Sjtadsomroop Remunj wil een moderne, crossmediale omroep zijn die midden in de stad staat en dichtbij de inwoners blijft. “Wij zijn er voor de Roermondenaren – al het nieuws, zo klein of groot ook, is belangrijk,” aldus hoofdredacteur Robert Hompe.
Sjtadsomroop Remunj is inmiddels uitgegroeid tot een brede lokale media-organisatie: - 18 televisieprogramma’s via Ziggo Midden-Limburg, kanaal 45 - een gezamenlijke redactie met Roermond Nieuws - dagelijks minimaal 6 artikelen online - uitzendingen en updates via social media, YouTube en livestreams Met deze aanpak bereikt de omroep een breed en divers publiek, van jong tot oud.
De omroep werkt met een team van vrijwilligers en professionals. Mensen uit de wijken, verenigingen en organisaties dragen bij met camerawerk, reportages en interviews. Zo blijft de band met de stad en haar inwoners sterk geworteld.
Dit eerste nummer is een introductie. In november verschijnt de volgende editie, met verhalen, rubrieken en bijdragen uit de stad zelf. 👉 Het magazine is nu online te lezen: https://www.yumpu.com/nl/document/view/70733071/roermond-nieuws-magazine
#Roermond #SjtadsomroopRemunj #SjtadsomroopMagazine #Crossmedia #LokaalNieuws #Ziggo Roermond Nieuws – "Jouw nieuws uit jouw stad, voor en door Roermondenaren" Heb jij nieuws of tips uit jouw wijk of dorp? Mail dit naar [email protected].